Motorsport og reklameprodukter

Reklameprodukter kan være så mye: en caps, en t-skjorte, en hettegenser, en paraply, et klistremerke du fester bak på bilen, et krus du drikker kaffe fra… ja, mulighetene er grenseløse. Her er det bare å leke seg frem, for uansett hvilke produ019-cars-drift_vayper_dojd_sport_zanos_dodge_1920x1200_-1024x640kter man velger er man med på å fremme en større bevissthet rundt motorsport.

Slike produkter er også med på å skape samhold, når du ser en med en hettegenser fra samme bilstevne som du selv var med på i fjor sommer, da er det mye lettere å gå opp for å si hei til den personen som går med hettegenseren. Det har blitt sagt mange ganger før, men det kan gjerne gjentas igjen: motorsport er en sport med et godt sosialt miljø og et sterkt samhold. Promo-materialer er med på å holde følelsen av samhold ved like og skal ikke undervurderes.

Men slike produkter er også med på vekke oppmerksomhet i folk som ikke allerede er en del av motorsportmiljøet, og det er kanskje vel så viktig. Slike produkter kan nemlig pirre nysgjerrigheten slik at sporten på sikt vokser seg enda større enn hva den er i dag.

En ting som er veldig viktig å huske på, er å bare trykke det du har lov til å trykke på slik produkter. Ikke bruk kjente fjes hvis du ikke har fått tillatelse fra de involverte. Dette fremstår kanskje som normal folkeskikk, men det kan fort bli veldig dyrt hvis man ikke har alle rettighetene på plass. Slik er du også med på å skape troverdighet for produktene dine.

Slike markedsføringsprodukter er også perfekte som premier i konkurranser, enten på stevner eller i sosiale medier. På denne måten skaper man enkelt god stemning og stort engasjement. For hvem ønsker vel ikke få noe gratis? Om enn det bare er et kaffekrus, eller kanskje en nøkkelring.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *